Zgodnie z przepisami, z dniem 13 lipca 2024 r. wchodzi w życie ustawowy obowiązek wydawania ELegitymacji i MLegitymacji. Oznacza to, że legitymacje w formie papierowej będą mogły być wydawane przez szkoły tylko do dnia 12 lipca 2024 r. Po tej dacie szkoła może wydać legitymację tylko w formie plastikowej. Zgodnie z rozporządzeniem, a dokładnie z paragrafem 84, ust. 2, rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki w sprawie wzorów obecnych dokumentów, legitymacje na podstawie przepisów dotychczasowych można wydawać tylko do 12 lipca 2024 roku. Tak więc w roku szkolnym 2024/2025 uczniowie klas pierwszych muszą otrzymać ELegitymację. W przypadku duplikatu legitymacji, jeśli uczeń straci legitymację papierową, to nowa legitymacja wydawana jest już w postaci legitymacji karta ID.1 i do niej M-legitymacja, która posiada ten sam numer, co E-legitymacja.
W A Ż N E
W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z instrukcją instalacji mLegitymacji dla uczniów, oraz o złożenie wniosku do szkoły o jej wydanie.
Patron
Patron
Odwiedź nas:
mgr Jan Wojciech Ulewiński
Administrator strony
Renata Latos
Patron
Mirów Stary 34, 26-503 Mirów Stary
pspmirow@mirow.pl
Dane kontaktowe:
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Jana Pawła II
w Mirowie